Fran Slott Till Koja. . .

Nu ar dagarna pa lyxhotellet over, vi byter standard till en tradkoja mitt ute i djungeln. De ska bli haftigt faktiskt! Vi funderar pa att hyra en guide ikvall och ga en sk  "night walk". Igar kvall tog vi en promenad ut i djungeln for att se hur kojorna ser ut. Pulsen steg till 1000, svettades och jag skrek sa fort jag sag eller horde nanting rora pa sej. Haha. Viktor rorde inte en min,
han verkar tro att han ar Djungel George, eller kanske en apa?  ;)
Hur ska detta sluta?

Vi har latat oss vid poolen hela formiddagen, de ar kanon vader och vi njuter och mar bra. Idag hinner vi inte lagga in nagra nya bilder men den som vantar pa nagot gott...
Har de hant nanting spannande pa hemma plan?
Vi vill ha lite uppdateringar mer an att lasa pa aftonbladets hemsida.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0