Negativa Tankar - Jobbiga Tisdag. . .

Härligt väder!
Käkade vattenmelon till frukost och kände solens strålar värma,
drömde mej bort och tänkte på våran resa. Jag längtar tillbaka!!

Idag är ingen bra dag. Jag har ont i axlarna och nacken, kan knappt vrida huvudet. Det var ett helvete att ta sej ur sängen och klä på sej.
Känner mej helt värdelös och misslyckad som människa.
20 år och har en kropp som en 80 årig kärring!
Igår fick jag inte mycket gjort här hemma, tänkte att 
" jag kan göra det imorgon ". Jo tjena!
Jag får dåligt samvete över att jag inte ens klarar av att städa.
Rolig människa att bo tillsammans med... Suck.
Som tur är så vet jag att Viktor inte tänker så.

Sitter som ett spätt i soffan och lyssnar på Gyllene Tider, försöker bli på bättre humör. Saknar Viktor jätte mycket och längtar enormt tills han kommer hem så jag kan få en kraaaam. Det är helt ofattbart att allting känns så bra när han kramar  om mej! Då mår jag bra.

Ikväll ska vi hem till svärmor på  " förlovnings middag ".
Är lite nervös faktiskt, jag har inte träffat henne många gånger.
Men det ska väl gå bra får jag hoppas.
Nu ska jag äta ännu mera vattenmelon och försöka diska.
Det kanske vore en bra idé att ringa en sjukgymnast?

Kommentarer
Postat av: Viktor

KRAM! ps. va fin du är idag. =)

2008-05-27 @ 17:35:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0