Strandade I Bangkok. . .

Flighten hem var installd.
Vi har ett rum pa D&D, Khoasan Road, i tva natter.
Pa onsdag natt aker vi ut till flygplatsen igen och forsoker komma med flyget.
Visst, det ar skont att fa "nagra extra dagar" men anda ar det drygt nar man ar installd pa att aka hem. Nu kan vi inte gora annat an att vanta tills vi kommer med ett flyg hem. Och jaa, det ser ratt morkt ut en vecka framover.
Jag har ett sant fruktansvart sug efter tacos, pizza fran Capri, losgodis och popcorn! Gissa om jag tanker svulla nar vi kommit hem?!

Jag har blivit tok forkyld igen!
Kanner mej lika pigg och frasch som en pase hundskit.
Viktor ar ute och njuter av poolen pa taket. Jag ar for trott for att orka lapa sol, jag far vara en blekfis nar jag kommer hem.
Enligt vaderprognerserna sa ska det bli molnigt och regn tre dagar framover. Typiskt.. Det har alltid regnat nar jag har varit i Bangkok. Gra och trakig stad, tycker jag.
Vi funderar pa att aka till Tiger templet medanst vi har do tid.
Eller Ni lasare kanske har nagot tips pa vad vi kan gora i Bangkok?
 Det kanns lite pissigt att vi ar fast i Bangkok och inte Kuala Lumpur.
Bade jag och Viktor gillade den staden och vi vill garna aka dit igen.
Det fanns sa mycket att upptacka och gora dar! Tex shoppinggalleriorna.
Valbo kopcentrum & Kista Gallerian -
slang er i vaggen!! 
Det var omojligt att orka ga igenom en hel galleria och ratt krangligt att halla reda pa vart man hade varit och inte. Jag hade garna velat ga pa Ikea i KL,
det hade varit roligt att se hur det ser ut i andra lander.
Nu ar det spara pengar som galler nar vi kommer hem sa vi kan aka tillbaka och utforska det vi har missat den har gangen =)

Uppdatering kommer sa snart jag vet nagot mer om varan hemresa.
Kram sa lange!
Grattis till mej sjalv pa namnsdagen ;)






Kommentarer
Postat av: viktor

GRATTIS!!!!!!!!! kram

2008-05-20 @ 15:54:20
Postat av: Anonym

Hej!

OJOJOJ!! GRATTIS!GRATTIS! Jag och mitt minne klantigt!! Ser att ni strandat vilken otur, hoppas det ordnar sig snart.Än om ni inte längtar hem, så är ni mycket VÄLKOMNA HEM!

Kram

mormor o morfar!

2008-05-20 @ 19:30:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0