Tillbaka På Svensk Mark Igen. . .

Jaa då är våran resa över =(
Det är med blandade känslor vi är hemma. Självklart hade vi gärnat vela stannat längre men ändå är de skönt att vara hemma, sova i en "riktig säng" och leva det "bekväma livet".
Både jag och Viktor fryser och är lite deppiga över att vara hemma men vi har massor med fina minnen med oss hem från en mycket speciell resa!
Vi har upplevt så mycket tillsammans - alltifrån regnskog till storstad,
lyx till budget, och kommit varann närmare.

Resan hem gick bra, vi hade tur som kom med planet!
Jag sov som en klubbad gris nästan hela flygningen trots att de var kraftig turbulens och ungar som skrek. Viktor är övertygad om att jag har vaggats hårt i en bullrig miljö när jag var bebis. Stämmer det, mamma?

Idag ska vi bara ta det lugnt.
Vi har handlat tacos och popcorn så ikväll blir det myyys! =)
Vad vi än gör tillsammans, Viktor och jag, så har vi alltid roligt ihop.
Jag älskar den karln! *Hihi*
Det ska bli så spännande att börja leva tillsammans med honom i en ny stad!




Kommentarer
Postat av: Duuude!

Har ni förlovat er?! Jag visste det!!! Grattis!

2008-05-23 @ 00:13:02
Postat av: Ida

Nej men!!! Åhhh!!! Nu gråter jag fasen på riktigt.. Ni två är verkligen kärlek :) GRATTIS :D

2008-05-24 @ 18:23:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0