Ett Kärt Återseende. . .


Igår kom Viktor upp till Storvik. Herrejösses va jag har saknat den killen!
Han hade en present med sej till mej - en Peak parkas.
Jag vart överlycklig! I Love my jacket and my man!
Men bäst av allt va ändå att få kramas efter 5 dagar ifrån varandra.

Idag vart det en sväng till Valbo (va tvungen att dämpa mitt shopping sug) .
Sprang på ett bekant ansikte inne på Stadium, ett jävligt uggly face.
Jag trodde att hjärtat skulle explodera! Massor av elaka tankar och ännu mera hat, 
men jag fick knappt fram ett ord.
Så här i efterhand kommer man på va man skulle ha sagt, som vanligt.
Tur att man kan kontrollera sej själv bland folk...

Köpte mej en Peak tröja för att lugna mej själv för en stund (dålig ursäkt till att handla?) .
Shoppoholic? Jaa...

Imorgon bär det av till Uppsala igen, home sweet home.
Jag kanske kommer till Storvik nästa vecka igen för att hinna umgås med vänner och bekanta. So long!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0