Husmor Caroline. . .


Jag fick en idé om att göra en lite lyxigare frukost till Viktor imorgon.
Gjorde ett ryck och stekte amerikanska pannkakor! Stekte precis klart den sista.
För att vara första gången så gick det bra. Har förberett med ananas och blåbär att ha till, har även ett paket bacon att steka på om gossen så önskar.
Det är bara lönnsirapen som fattas, det får bli nästa gång (om det blir någon nästa gång?)
Jag har aldrig ätit såna pannkakor så det ska bli spännande.
Spännande och se om jag får godkänt och om det är uppskattat. Annars är det då första och sista gången som jag ställer mej och steker pannkakor kl 22 på kvällen.
Undrar om det blir bra att värma på dom imorgon bitti eller om dom bara blir torra och sega? Den som lever får se!



Kommentarer
Postat av: Mia J-Å

Hur gick det med frukosten?? Gick det å värma dom elr.?? Å lycka till i skolan...

2008-11-05 @ 19:20:39
URL: http://mjuutiasberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Jo jag tror att frukosten vart bra, har inte hört nånting annat iaf =)

2008-11-05 @ 20:35:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0