Muppsala. . .


Igår bombhotades " Kvarnen " här i Uppsala.
Idag rånades SEB banken och man hittade senare en misstänkt bomb utanför banken.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3797933.ab

Vart vill jag då komma med detta?
Ja självklart är det ju obehagligt och... båda platserna ligger i närheten av våran lägenhet,
ett kvarter bort. Roligt om det skulle smälla. Då drabbas vi också. Hmm.. otäcka tanke.

Jag har inte fått tillbaka min röst. Däremot har jag fått en svullen hals och troligen feber. Tackarrr... Det känns som att jag andas igenom ett sugrör, det är väl härligt?
Ska till doktorn idag i ett annat ärende, ska be honom skriva ut något bra för halsen.

Funderar på om jag ska baka idag igen. Bakade igår en kladdkaka med smält nougat och kokos på, men den försvann till Arlanda imorse. Va så sugen på en bit imorse,
gissa om jag vart bitter när jag upptäckte att det inte fanns en enda smula kvar?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0