Virrigt Värre. . .


Åkte hem till Uppsala igår kväll för att jag skulle till doktorn 8.45 imorse
(och för att jag längtade hem såklart!) .
Vart det något läkarbesök tror ni? Nej just det, Caroline hade helt och hållet förträngt det, kom på det nu en timme för sent. 

Ligger kvar i sängen, gömmer mej för hantverkarna som för ett jävla väsen.
Borde kliva upp och äta nånting, klä på mej och kila ner på stan och uträtta ärenden men ...
jag orkar inte, inte idag. Idag är jag kinkig, har mensvärk och är less på att vara orkeslös.

Måste iaf ringa till Elgiganten och gapa lite.
Reklamerade min mobil igår och fick en lånemobil, gammal som gatan, för gammal!
(en nokia utan färgdisplay, det säger väl en hel del?) Hur som helst, den där lånemobilen fungerar inte! Nu har jag Viktors mobil som jag inte fattar ett jota av, den är för modern och har världens sämsta ringsignal. Haha, i-landsproblem?

Nu kom det ännu ett gäng hantverkare som ska åtgärda golven här hemma.
Jag tror att jag drar till morsan igen, här hemma är de ju inge roligt att vara!


Kommentarer
Postat av: Duuude!

När ringde du då?

2008-11-03 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0