Ändrade Planer. . .


Det blir inge Storvik idag.
Viktor va tvungen att ta bilen till jobbet på grund av att Upptågen är
helt värdelösa,
inställda turer varje dag! Dessutom så har vi möte ikväll igen med bostadsföreningen.
Det kan ju bli spännande...
Och apropå på möte så fick vi beskedet om att en vägg ska rivas hemma hos oss pga att byggnads arbetarna är slarviga och helt jävla klapp kassa! Ett ventilationsrör är sönderklämt av cementen och givetvis sitter det röret i våran vägg!
Väggen som ska rivas är inne i lillrummet där katterna har sin klätterställning och vi har kontoret. Jag blir så fruktansvärt less!
Jag kan inte bo hemma under tiden dom ska hålla på, katterna kan inte heller vara här så därför åker vi upp till mamma under dom 10 dagar dom ska hålla på.
Stackars Viktor får vara kvar i eländet, han kan inte ta ledigt från jobbet.
Det vore ju hyggligt om dom åtminstonde kunde betala en hotellvistelse åt oss under tiden så vi slipper krångla med att ta ledigt osv. Men vart ska då katterna ta vägen,
inte får man väl ha dom med sej på hotell?
Vi skulle komma på någon bra kompensation och det kan dom ge sej fan på att vi ska,
så lätt slipper dom inte undan!


Idag är jag sur, ingenting går som planerat!
Jag hade tänkt överraska Viktor ikväll (kan inte skriva med vad eftersom att han stundtals läser min blogg) men det går ju inte för vi är kallad på ett tråkigt möte! Gaaaah!







Väggen till vänster ska rivas.







Kommentarer
Postat av: Viktor

Va synd att du inte skrev vad det var... Hmmm jag e nyfiken... KRam

2008-10-15 @ 15:18:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0