. . .


Ledig idag och det uppskattas rejält!


Frissan 13.00. Japp, jag fick som jag ville. Dom ska dra om slingorna, kostnads fritt.

Får tvättmaskinen idag och jag är överlycklig! I löööve my tvättmaskin!

Dessvärre är det nå knas med elen. Badrummet, hallen och köket är utan el.
Igår när jag skulle tända badrumslampan så small det högt och delar av lägenheten blev svart, bla frysen och ugnen är utan ström. Bra där, stabilt nybygge!

Jobbar tisdag & onsdag sen är jag ledig i en hel vecka!

På lördag är det fest här hemma! Välkommen!

På söndag ska jag vara bakfull. Mysa i min nya pyjamas framför tv:n och äta popcorn och pizza, dricka cola i mängder och krama ihjäl VIktor.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha...är Viktor avis nu när du är kär i din tvättmaskin? ;0P

På lördag ska det partas!! Måste bara lyckas ladda om efter Torsdagens kryssningsfylla...skratt..

KRAAAM på dig vännen!

2008-10-06 @ 19:29:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0