Tidsfördriv På Jobbet. . .

1. Vad heter du? Christina Caroline Prim
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Är rätt nöjd med Caroline men när jag va yngre vela jag heta Kim.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Linda. Jonathan om jag var en grabb
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon *grrr*
5. Vilken årgång är du? -87
6. Vart bor du? Uppsala
7. Bott utomlands? Tyvärr inte!
8. Flyttat antal gånger? Hm, inte en aning. Närmare 10 gånger kanske?
9. Vart skulle du vilja bo? I ett varmare land med fin natur.
10. Vilken skolklass? Går inte i skolan längre.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Inredare

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 155
2. Hur mycket väger du? 48
3. Hårfärg och frisyr? Mörkblond page
4. Ögonfärg? Grön/blåa tror jag?
5. Mest nöjd med? Hmm, min förlovningsring? :P
6. Minst nöjd med? Det mesta
7. Skostorlek? 36
8. Glasögon? Ja men använder det aldrig
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i naveln & öron, en tattuering på vaden.

FAVORITER
1. Filmer? Kollar sällan på film men gillar skräckisar
2. Låtar? Just nu är de R.I.O. Shine On och Gury Josh Project - Infinity
3. Årstider? Hösten
4. Mat/dryck? Cola / tacos
5. Djur? Katter
6. Färg? Vitt, grått beige
7. Parfym? Just nu, Chance Chanel
8. Tv-program? Inredningsprogram
9. Ämne i skolan? Inget favvo ämne
10. Sysselsättning? Umgås med Viktor

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Min svarta trenchcoat eller min Peak jacka
2. Vad använder du just nu för skor? Svarta stövlar
3. Favoritfärg på kläder? Svart
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull är ju behagligt men spets är snyggt!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En snygg kavaj i svart
6. Favoritaffärer? Gina Tricot bla.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Sista månaderna har det varit mycket, FÖR mycket!
8. Favoritmärke? Inget speciellt
9. Vad har du för byxstorlek? 26 / 27
10. Vad har du för tröjstorlek? Beror på, 34 / 36

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Ove
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Ett headset
b) Jobbväska just nu? Har ingen jobbväska
c) Handväska eller liknande just nu? Plånbok, almanacka, tuggummi, läppbalsam
3. Vad är du beroende av? Känslor, närhet, tuggummi, popcorn och coca cola
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Body shop
6. Vad tror du på? Kärleken =)
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon?
8. Vad köpte du senast? En tuggummi påse
9. Har du nåt husdjur? Ja två kattungar här hemma + en katt hos mamma
10. Vart jobbar du? På X-change, Arlanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0