Direkt Från Hjärtat. . .


Vad vore jag utan Dej?
Tack för att Du finns vid min sida.
Jag har aldrig varit så säker på nånting som jag är nu;
jag vill leva mitt liv tillsammans med Dej, alla dagar jag har kvar.
Jag trodde inte att den här känsla ens existerade,
jag trodde inte att det fanns en sann livskamrat,
jag vågade inte tro att livet skulle bli lyckligt igen,
vågade inte hoppas på att möta någon som accepterar mej för den jag är.
Nu vet jag, allt det där finns, det är på riktigt. Det är Du Viktor,
Du och ingen annan får mej att längta, sakna, älska, drömma, skratta,

orka, vilja, våga, kämpa... listan kan göras lång!
Du & Jag = Kärlek







Det finaste jag har!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0