Inredning, Kanske Det Roligaste Som Finns. . .

Idag har jag fått fotbehandling och jag njöt varje sekund! Det är så skönt att bli ompysslad. Beställde tid till brasilansk vaxning, vill man vara "fin" får man lida pin. Har provat på det två gånger tidigare och jag tycker inte att det är så farligt faktiskt, mest pinsamt att blotta "lilla lisa" för en främmande människa, haha.

Har även haft en stylingkonsult på besök idag. Vi ska lägga ut lägenheten på annons och då ingår det hjälp från en stylingkonsult. Hon hade inte så mycket att påpeka, hon tyckte det är så fint här hemma ändå. Roligt att höra! =) Det enda hon hade att säga va om extra rummet vi har, hon tycker det ska stå ett skrivbord där inne. Jag har själv tänkt på det men inte haft tid att ta tag i det. Men idag tog jag mej tid, nu är det stilrent och snyggt därinne.
Ska även köpa ett nytt överkasst till sängen och nya prydnadskuddar.
På torsdag är det fotografering av lägenheten och jag tänkte använda fotografens bilder och lägga ut på bloggen.
Det finns många nyfikna själar som vill se hur vi bor.

Efter samtalet med stylingkonsulten vart jag ännu mer taggad till att jobba med inredning och hon tipsade om en utbildning i homestyling. Har kollat upp det lite grann och det finns några tänkbara alternativ. En dröm kanske går i uppfyllelse snart?

Nu ska jag pyssla lite här hemma innan det är dax att sussa. Efter tre dagars ledighet så är det imorgon dax att jobba igen. Förresten, någon som har kattungar eller vet någon kull? (helst en blandning med ragdoll)
Kram & hej - hoppfull tjej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej!



Blev nyfiken på den där homestylingutbildningen. Vad var det för något? Finns den i sthlm eller? Kram från Karin

2008-09-17 @ 11:30:21
URL: http://karinswaij.blogg.se/
Postat av: flisan

Ska ni flytta??? har ni inte nyss gjort det eller varför komma o knäppa kort??? nyfiken :-D

2008-09-17 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0