Oturen är min skugga

Dax för en uppdatering kanske?

Veckan har varit upp och ned vänd, minst sagt! Ingenting blir som man tänkt sej och jag är verkligen en otursdrabbad människa, det har vi ju konstaterat för längesen.

I tisdags kom ju äntligen lilla Elsa och jag kan inte säga annat än att hon är världens sötaste vovve! Nu känner hon sej som hemma och katterna har snällt accepterat att
"det lilla monstret" faktiskt ska bo här hos oss -
ingen idé att gömma sej eller fräsa längre!
Från att vara en morgontrött slöfock till att bli en morgonpigg hundägare, ljuvligt!


Inte nog med att det tar mycket tid och energi första dagarna med en valp,
mitt i allt så ska jag se till att bli akut opererad! Bra tajming...
Operationen gick i alla fall bra trots allt och nu, tre dagar efteråt så känner jag mej en aning bättre. Har nyss spenderat ytterligare två timmar på akuten för att se att allting verkligen är som det ska efter operationen och jaa, det ser helt okej ut. Nu är det vila, vila, vila som gäller!
Tack älskade Viktor för allt du gjort och fixat och trixat med dom senaste dagarna, love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0