Stanna mitt hjärta, frys min själ, kväv mina andetag. Jag orkar inte finnas till just nu

Det känns motigt nu, det mesta krånglar och ingenting blir som planerat.

Våran efterlängtade lillskrutta flyttar inte hem till oss på fredag som planerat.
En av valparna i kullen dog plötsligt, knall och fall, och nu utreds det om det möjligen
kan vara något virus. Jag förstår ju givetvis att alla valparna måste genomgå en undersökning och provsvaren ska visa negativt innan vi får hem skruttan men hon är så efterlängtad och jag har verkligen sett fram emot fredagen!

Just nu är det för mycket runt omkring, jag drar täcket över huvudet och skiter i allt för en stund. Väck mej när allting blivit bra igen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0