22/12 - 2009

Hejsan hoppsan fallerallera, när julen kommer ska varenda männska´ vara glad!

Om det vore så väl... har hamnat i en svacka, orken och motivationen är som bortblåst.
Känner mig orolig och orkeslös konstant. Nää jag behöver sol och värme, miljöombyte.
En vecka utomlands skulle göra mig överlycklig just nu
(men flera veckor än så skulle ju vara guld!) .

Tidigare idag fick jag veta att jag inte kommer att få någon form av ersättning för den övertid jag gjorde i söndags morse. Jag vart beodrad att stanna, är det här tacken?!
Varken en krona mer än vanliga timlönen eller ett muntligt tack. Man känner sig uppskattad, eller så inte. Såna här situationer gör ju inte humöret eller självkänslan bättre...

Är det så att jag inte har rätt till någon övertidsersättning så kommer jag aldrig mer att stanna en minut längre än va mitt pass är!
Ska ringa facket imorgon och ifrågasätta om detta verkligen stämmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0