Action på Sågargatan!

Nu är vi hemma igen, i hemmets lugna vrå. Hm, nu ljög jag för här hemma har det varit action!
En av våra datorer började brinna och ni kan ju tänka er vilken hysteri det blev.
Tur i oturen, den hann inte brinna upp helt och hållet. Tur att vi va hemma när det hände!
Jag hoppas att hårddisken inte vart förstörd för vi har massor med bilder från våra resor ligger i just den datorn.

Bjuder på en bild av resultatet från frisörbesöket, dock så syns inte hårfärgen så bra,
det är mycket ljusare i verkligheten.
Jag är löjligt förtjust i flätor men kan tyvärr inte göra flätor på mig själv.
Ännu en gång kommer mitt dåliga tålamod in i bilden.
Min frissa, Emma, fixade idag en söt fläta på mig och jag är överlycklig!
Ska försöka sova på vänster sida hela natten så kanske flätan klarar sig tills imorgon. Hihi...



Kommentarer
Postat av: Nanna

Hejhej och jorå, mår mkt bättre idag =) Har lite varannandag-humör känner jag =)

Fint det blev i håret! Vill se mer bilder =) Ska fixa mitt i helgen. Kramar!

2009-12-15 @ 17:32:38
URL: http://nannalundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0