Be careful what you wish for, cause you just might get it all.

Tror bestämt att jag vart skjuten inatt, så som jag önskade.
Vaknade imorse och kände mig halvt död, skadeskjuten.

Drog på mig Statoil uniformen och va inställd på jobb men ju mer klockan blev,
desto sämre blev jag. Ringde chefen och förklarade situationen, för att inte sätta dom på pottkanten så åker jag till jobbet men behöver någon som kan byta av mig under dagen tänkte jag. Lyckligtvis så lyckades chefen pussla ihop det så att jag fick vara hemma hela dagen.

Nu ligger jag deckad på soffan med kraftig huvudvärk, är illamående, fryssen ocn snoret rinner. Slipper känna mig ensam, hunden och katterna gör mig sällskap. Trångt men mysigt!

Nu ska jag göra som resten av flocken, sova!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0