Dom grillade mig rejält men jag hanterade det bra!

Nu är det över, intervjun är avklarad.
Jag gjorde mitt allra bästa och känner mig nöjd över det jag presterade.
Bara att få komma på intervju är en ära för mig! Av 7000 sökande så fick just jag komma på intervju! Det höjer självkänslan en aning.

Nu är det bara att invänta beskedet, får jag jobbet eller inte?
I slutet av januari skulle beskedet komma... tålamoood.
Och hur var det nu igen med mitt tålamod?


Kan förresten avslöja att jag inom kort ska på ännu en arbetsintervju hos ett annat företag.
Mer om det när det blir aktuellt.


Kommentarer
Postat av: Nanna

Nu har jag uppdaterat lite =)



Är ni i huset och fixar i helgen eller? Såg att ni rivit köket? Va blir det för nytt? =)



Hoppas du får jobbet, jag håller tummarna! Kram

2009-12-04 @ 15:05:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0