Har en kväll för mig själv, om man bortser från djurens sällskap.

Buhuuuhu! Blir inge piggare, tvärtom...
nyser och snorar, ögonen är svällda och jag blir andfådd och svettig
så fort jag rör mig minsta lilla.

Det har varit ryggläge i sängen hela dagen, ska strax förflytta mig in till soffan.
Viktor har varit förbi jobbet och hämtat hem en film till mig - "Baksmällan".
Har hört att den är jätte rolig! Vad jag tycker om filmen återstår att se.

Lider av grym beslutsångest! Ska jag jobba imorgon eller inte?
Som jag känner mig nu så pallar jag det inte. Men jag gör som grodan, lever på hoppet.
Hoppas på att jag är piggare imorgon. Behöver verkligen jobba mina timmar, behöver pengar.




Är det någon av er läsare som har sett filmen?
I såna fall, vad tyckte ni om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0