Jag är karln i vårat förhållande!

Om man bortser från att jag drabbats av jordens kanske ondaste mensvärk så är det en kanon bra kväll.
Vi har ritat upp ett kök till huset och är super nöjda! Det är bara några smådetaljer som vi inte riktigt är säkra på men det är heller inget som måste bestämmas nu.
Längtar tills den dagen då köket är färdigt. Ännu en gång; tålamoood!

Vi har nyss mölat en varsin pizza och nu ska jag lägga mig på soffan
(har sagt det så många gånger förr men det blir aldrig att jag lägger mig där?) 
och låta pizzan sjunka innan det är dax för nästa frosseri - en stor chokladkaka,
en påse popcorn, cola och clementiner. M U M S !

Misstänker att jag lär ta en sväng till huset ikväll för att elda.
Det är ju jag som är karln i förhållandet så jag lär ju se till att det blir gjort.
Viktor klarar ju inte av att göra upp en eld, eller hur darling? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0