Jag blir så upprörd!

Jag vet att det finns dom (åtminstonde en person) som undrar hur jag kan ha så mycket problem och sjukdomar konstant, hur man nu orkar störa sig på andras problem?

Visst har jag en del krämpor till och från, otursdrabbad som jag är - magen, allergier, nacken och spänningshuvudvärk/migrän i perioder. Jag är dock ganska övertygad om att det inte är något unikt, jag är långt ifrån den enda i världen som lider av mer än ett problem kroppsligt.

Det jag ville komma fram till är följande: hur fasen orkar man engagera sig i att kommentera hur en annan människa mår när man inte vill den personen väl och man tydligen stör sig på det? Sluta läs min blogg och sluta hör av dig då för tusan, det är så enkelt!
Lägg istället ditt engagemang på ditt eget liv och din egen hälsa...

Och förresten, man väljer ju inte att få dessa krämpor. Som tex migrän, eller hur?
Det är lätt att döma och snacka om andra men sina egna bekymmer och besvär glömmer man lätt bort. Jag behöver inte såna människor i mitt liv. Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag håller med dig gumman...av någon anledning ska folk bara lägga sig i och beklaga sig över andra i sin omgivning. Man ska definitivt inte behöva inta försvarsställning så fort man mår dåligt (må det vara allergier, migrän, feber osv.). Om det är till någon tröst så finns jag här för dig, jag dömer dig inte :-) puss på dig!

2009-12-16 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0