Miss my nails!

Hej på er! Hur mår ni?
Här hemma är det sjukstuga, Viktor har fått migrän alternativt magsjuka. 
Jag hoppas att det är migrän för nå magsjuka vill jag då inte ha!
Faktum är att jag känner mig skakis och orolig i magen...

Inatt ska jag jobba, 23 - 07, så nu ska jag ladda batterierna inför natten.
Ska strax göra tacos och bunkra upp med go´saker.
Ikväll blir det mys i soffan och massor med tända ljus!





Från det ena till det andra; fy va jag saknar mina naglar!
Känner mig fortfarande naken utan fastän det är ett halvårsen jag tog bort dom.

Kommentarer
Postat av: M.

Har man migrän brukar man ha ont i huvet, har man magsjuka brukar man ha ont i magen =)

2009-12-22 @ 17:22:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0