Mission impossible - somna på soffan.

God kväll!

Party tonight? Inte för min del iaf...
Har fullt upp med huset och jobbar hela dagen imorgon så min kväll blir lugn och fin.
La mig aldrig på soffan igår som planerat (inte helt otippat) så nu ska jag lägga mig där.
Har en 200 grams helnöt ligger på soffbordet och väntar.
Kommer ihåg tiden då jag ofta somnade på soffan, hur underbart är inte det?!
Somnar skönt och vaknar mitt i natten och funderar vart man är,
tassar sen in i sängen och sover vidare. Det är mitt mission ikväll, att somna på soffan.

Idag vart det en heldag i huset.
Har haft besök av mormor och morfar och svärfar med respektive. Mysigt!
Tusen tack för all hjälp, det är så uppskattat. Guld värt!

Kikar på skissen över köket flera, flera gånger om dagen, vill att det ska bli klart nu.
Helst nyss! Den som väntar på något gott... väntar alltid för länge!

Nu ska jag kura ner mig i soffan och möla choklad och mysa med mannen i mitt liv,
han som tar mig med storm, my handyman, min underbara Viktor! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0