Barfota utan strumpor och skor

Kan ju lätt konstatera att spontana krogbesök is the shit!
Har haft en rolig utekväll tillsammans med min grogg hagga Sandra och jag hoppas att det blir en favorit i repis innan sommaren är slut! 
Taggad till tusen på efterfest, vad hände egentligen med dom planerna?!
47 myggbett och kollsvarta fötter, en timme efter krogens stängning (när man är i toppform) 
är jag hemma och är sjukt sugen på en ostmacka och mys. Min käresta sover sött och jag är full som en kastrull... jag + spyhinken = sant! God morgon Sverige!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, de låter som ni haft kul! Hoppas de fortsätter va bra ida :)

2009-07-02 @ 13:23:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0