En del av mej fattas

Ja nu är naglarna borta... det känns så otroligt naket.
Mina naturliga naglar är hyffsat långa men fruktansvärt tunna och sköra.
Jag blir nog tvungen att fila ner dom och börja om från början.
Det är inte bara naglarna jag kommer att sakna, kommer även att sakna besöken en gång i månaden hos
Marie, puman som fixat mina naglar. Det har varit så givande att gå dit,
dels för att bli ompysslad och fin men även fått pratat lite skit och fått sej ett gott skratt!

Resten av kvällen ska jag pyssla lite här hemma -
fålla gardiner, vika tvätt, montera stolar och göra en tavla.
Är det någon som vet vart man kan köpa fina ramar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0