Från karlfri till karl x 2

Pjuh, den här dagen har varit lång!
Vaknade imorse när karln och Mange kom hem från Hultsfred. Vi bestämde oss för att åka till Storvik över dagen. Sagt och gjort, vi brummade iväg. Viktor körde till en början men efter att ha varit nära på att somna vid två tillfällen så tog jag över ratten.

Väl i Storvik så var vi på 50 års kalas hos brorsans pappa.
Käkade hemma hos mamma och hejade på mormor och morfar innan vi styrde hemåt Uppsala. Påvägen hem stannade vi på City Gross i Gävle och storhandlade.
Väl hemma så möttes vi av Jerry sittandes i trapphuset, han ska sova över här inatt.

Har nyligen servat grabbarna med kvällsfika, nu sover dom sött.
Jag är fruktansvärt trött i kroppen men pigg i knoppen.
Ska kika runt lite på nätet innan det är dax att sova.
 

 


Ha en trevlig natt önskar en trött tjej!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej vilken fin blogg du har caroline,

du kan ju höra av dig till min :)

[email protected]

2011-02-02 @ 07:15:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0