I need a make over


Kan ingen bjuda mej på en make over, eller åtminstonde ett besök hos frissan med färg och klipp? Bra tips till min födelsedag ;)
Funderar på att gå till den omtalade Bobby men ekonomin säger nej, nej, nej!
Kommer att få leva snålt ett bra tag framöver. Inte blir det ju bättre av att man går och blir student... Studentrabatter? Jag har då aldrig sett att affärerna jag handlar på erbjuder studentrabatt. Har Bobby studentrabatt tro? Haha, driver ju bara.

Nu ska jag ta en dusch och svalka mej. Ikväll ska vi gå ut och äta, kanske dricka nån öl?
Efter en heldag hemma i mjukiskläder, svettig och osminkad ska det bli skönt att få
"klä upp sej".  Ha en bra kväll, puss & kram .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0