Min helg

3 saker som jag har gjort ihelgen:
tillbringat mycket tid med familjen. 
varit på race.
fyndat två fina trästolar.

3 saker som jag borde ha gjort:
träffat kompisarna.
slipat och målat stolarna.
gått på loppisar.


Suck, är så uttråkad! Vet inte alls vad jag ska hitta på, vet inte vad jag vill göra.
Jag borde fixa stolarna som jag fyndade igår, dom ska slipas och målas vita. Men...
jag har ingen ork. Funderar på om jag ska stanna kvar i Storvik några dagar till eller om jag ska åka med Viktor hem ikväll? Btw, Viktor köpte en bil igår, äntligen!
En jätte fin silvergrå Audi A4 quattro.

Nu ska jag se hur det går för mormor. Hon är så snäll och klär om sittdynan till bänken i våran hall + att hon syr kuddar. Mormor är min bästis! ^^






Kommentarer
Postat av: emelie

är du kvar i byn bruden!?

skulle va skoj om du hade vägarna förbi i gävle,så skulle vi kunna ses en sväng!? =)

kraaam

2009-07-13 @ 10:14:50
URL: http://lillaemmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0