Möbelsnickare sökes


Är det någon som kan tipsa om en duktig möbelsnickare?
Har en idé på ett matbord som jag så gärna vill ha men såna bord finns inte att köpa i butik tyvärr.


Känner att det är dax att sätta fart med lägenheten,
orkar inte leva i ett halvfärdigt projekt längre.
Har många fina idéer och vet vilken typ av stil det ska vara. Kruxet är att få till helheten,
jag är väldigt mån om att det ska bli bra och tyvärr är det så otroligt svår möblerat!
Den enda bra lösningen jag har just nu är att kontoret får bli tv rum och "allrumet"
förvandlas till en matsal med en myshörna. Så länge vi är två funkar det ju.
Jag tror att det kan bli riktigt bra! (ingenting kan väl bli sämre än det som är nu?!)

Nu ska jag klicka hem några tapetprover. Har en del roliga, enkla och billiga projekt på gång!
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0