Morrocanoil

Idag har vi bönderna från Storvik på besök, syrran och morsan alltså.
Jag visade morsan en helt underbar hårinpackning som jag köpte i Usa,
Morrocanoil heter den.
Håret blir så mjukt och det doftar underbart!
Mamma skulle förbereda sej inför läggdax och kom efter en stund ut från badrummet och kvittrade om att hon luktade sååå gott! Hon tryckte upp armarna under snoken på mej och jag kände igen doften men kunde inte förknippa den med någon bodylotion jag har.
Efter några sekunders tänkade ramlade poletten ner... det var ju min hårinpackning som luktade! Jag trodde att hon skämtade med mej, hade hon verkligen smort in sej med hårinpackning på armarna?!
Jovisst var det så. Haha, jag fick mej ett gott skratt,
 mamma fick klåda på armarna men hon luktar ju iaf gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0