På jakt efter pinnstolar och en pinnsoffa

Jag söker med ljus och lykta efter udda pinnstolar och en pinnsoffa/kökssoffa!
Har kollat på blocket och tradera men hittar tyvärr ingenting.
Kanske har du något av det jag söker står nånstans och skräpar,
eller du kanske känner någon som har det?
Alla förslag är välkomna! Mormor och morsan, håll ögonen öppna, hör er för med kollegor och bekanta, nånstans måste det ju finnas!
Lägger in några bilder på stolar så ni förstår stuket jag är ute efter.




Och sen en sak som gör mej väldigt upprörd... jag minns att när jag bodde hemma hos mamma så hade vi en "Arka" stol. Mamma, vart tusan tog den vägen?!
Även en sån stol vill jag ju ha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla på olika loppisar eller auktioner där borde du ju kunna hitta det du söker!

2009-07-09 @ 19:48:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0