Ska klippa klorna

God morgon på er!
Fy tusan så trött jag är!
Vill inte kliva upp men idag har jag ärenden att uträtta så jag måste masa mej upp. Har redan snoozat en halvtimme...

Idag ska jag ta bort mina naglar, mina bäbisar!
Jag har verkligen gillat att fixa med mina naglar, lackat och smyckat dem.
För er som ska fixa naglarna i Uppsala trakten så kan jag varmt rekomendera Marie! http://www.mnails.net/
Det kommer kännas otroligt naket och fult till en början men man vänjer väl sej efter ett tag antar jag.  Jag ska försöka få mina egna naglar långa och starka, wish me good luck!

Nu ska jag ta en dusch så jag vaknar till liv. Ha en bra dag! Puss å kram!



  Naturella med fyra diamanter på ringfingernageln (kass bild) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0