Tar ett steg tillbaka och är maktlös

Idag är det "dagen efter" och jag mår oväntat bra fysiskt. Värre är det psykiskt,
jag har en förmåga att få grym panikångest dagen efter och blir orolig i själen.
Varför blir det så?
Jag blir rastlös och kan inte slappna av, frustrerad över att känna oron gnaga sönder mitt inre och jag känner en klump i magen växer sej större och större.

Kan inte riktigt tänka klart... slits mellan två viljor och vet inte hur jag ska hantera saker å ting. Jag tar ett steg tillbaka och låter det vara för stunden, det är nog det bästa jag kan göra även om det inte känns rätt.
Önskar att livet kunde vara lite lättare, kan jag åtminstonde inte få bli skonad från känslostormar och den oro som gnager i mitt inre? Det hade varit mycket lättare då.
Byt ut lite av det jobbiga till en dos med självkänsla istället!

Here comes the night and the hardest part of all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0