Bikini on

Trots en helt galen kväll på jobbet igår och knappt fyra timmars sömn så vaknade jag pigg strax efter fem imorse. Det är så skönt att vakna tidigt och ta vara på dagen.
Hittills har jag hunnit med att starta tvättmaskinen, servat Viktor med frukost, legat på spikmattan, vattnat blommor och grönsaksplantor. Nu åker bikinin på och nya spellistan på Spotify likaså. Ska fixa en stadig frukost och avnjuta den på balkongen, lovely!

Senare idag ska jag och Esra luncha och strosa omkring på stan.
Funderar på att köpa med färsk frukt och några cider så vi kan mysa på en filt i stadsparken.

Jag önskar verkligen att det här underbara vädret kan hålla i sej hela sommaren och att vi får en solig höst. Önska kan man ju alltid göra...
Nu ska jag lägga mej i soffan på balkongen och njuta innan det blir för varmt!
Ha en bra dag! Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0