King of pop

Vaknade till nyheten att Michael Jackson är död.
Hela världen är i chock och sörjer att
"the king of pop" somnat in.
Ärligt talat så bryr jag mej inte. Jag har aldrig varit så förtjust i hans musik och ryktena om att han är pedofil gör ju inte att jag gillar honom bättre.
Michael bodde i LA och det hade ju varit intressant att vara kvar där nu och se den hysteri som brutit ut över hans död. Nog om det...

Idag mår jag inte nå bättre, snarare tvärtom.
Ligger på soffan och bäljar i mej blodapelsin juice, hoppas på att jag ska bli frisk igen efter en c-vitamins chock. Återkommer efter besöket på sjukhuset. Solong!






















Kommentarer
Postat av: Marina

Jag håller med, bryr mig inte alls om Jackson.. O har aldrig lyssnat på hans musik heller..

2009-06-30 @ 00:21:50
URL: http://marinaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0