Ska testas för svin influensan

Som en blixt från klar himmel kom förkyldningen.
Mår riktigt risigt - har feber, fryser, nyser, snorar, huvudvärk, öm i kroppen och är illamående.
Eftersom att jag har influensa symptom och nyligen hemkommen från Usa så ska jag imorgon testas för svin influensan.
Med min tur så skulle jag ju inte bli förvånad om jag har dragit på mej det!
Alla gånger jag har varit utomlands så blir jag sjuk, drabbas av allt mellan influensan och salmonella. Bruden utan imunförsvar?

Nu ska jag bädda ner mej på soffan. Har bunkrat upp med näsdukar, persikor, popcorn och Ben & Jerrys. Ska be min prins till karl att cykla till jobbet mitt och låna hem några filmer till mej.  Varför ska jag behöva vara sjuk nu när det är underbart väder?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0