Fy tusan så jetlaggad jag är


Vi är åter hemma i Sverige igen, med blandade känslor.
Helst hade vi stannat ett bra tag till, jag älskar Usa!
Ser verkligen fram emot nästa tripp till Staterna.
Skönt ändå på nå vis att komma hem. Jag är så hemma kär, trivs bland mina prylar och älskar att strosa omkring och plocka med saker och pilla med blommorna.
Det är avkoppling för mej.
Har en resväska full med tvätt men det gör mej ingenting, jag tycker om att tvätta.
Och nu är det ju dessutom perfekt torkväder!


Jag hade hoppats på att inte drabbas så hårt av tidsomställningen, kände inte av det just nånting igår eftermiddag. Intalade mej själv att det inte skulle bli några problem med att vara vaken till 21 iaf, men tji fick jag för det! Tröttheten golvade mej helt utan förvarning.
Ögonen bokstavligen rullade i skallen på mej och jag klarade inte ens av att äta.
Tillslut orkade jag inte ens hålla i gaffeln så jag gav upp och somnade strax innan 18. Great!
Vaknade flera gånger inatt och va pigg men lyckades som tur va somna om.
Klev upp 5.30 och kände mej vrålhungrig vilket aldrig inträffar! Nu har jag ätit en stadig frukost och tagit mej en dusch. Börjar känna mej trött igen så jag funderar på om jag ska sova några timmat till? Jobbar 15 - 24 idag och det vore ju förbannat drygt om jag blir så trött på jobbet som jag vart igår!  Ja så får det nog bli,
jag kryper ner i sängen igen innan jag ska träffa Esra för att luncha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0