Den enda gången jag är vaken så här tidigt är när jag jobbar natt/fm.

Sådär ja! Nu är nattpasset avklarat och jag är äntligen hemma.
Dräggen har varit ovanligt få inatt och jag behövde bara bråka med en av dom.
Sliskiga typer finns det däremot gott om på Statoil Svartbäcken!

Jag och Viktor har städat nu på morgonen, det är nämligen en extra visning idag kl 8.15.
Grannarna uppskattade säkert när Viktor dammsög kvart i sju på morgonen...
men vem bryr sig, vi har varit så tama och inte fört just nå väsen undertiden vi bott här. Dessutom så flyttar vi snart så grannarna kan klaga hur mycket dom vill!

Nu ska vi strax stuva in hela farmen i Ååådin och leta efter ett schysst frukost hak här i stan.
Efter visningen har jag tänkt att sova några timmar för att orka med kursen med Elsa ikväll.
Det här med sömn alltså! Min kropp verkar inte behöva det?

Ha en bra dag allesammans! Puss och hej - lycklig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0