Nära döden, men överlevde.

Dagen har varit lång, jobbig och händelserik. Men jag överlevde, jag utmanade rädslan och jag vann! Ett tag kändes det som att jag tittade döden i vitögat, så hemskt kändes det faktiskt...

Tog en promenad hem från jobbet. Det tog mig ungefär 25 minuter i rask takt så jag hoppades på att jag skulle vara trött när jag kom inramlandes hem strax innan 01 men nej då!

Magen kurrar nåt så fruktansvärt så jag funderar på att kliva upp och ta mig en nattmacka alternativt en kiwi.

Imorgon är jag ledig och kan unna mig en sovmorgon, efterlängtat!
Har en del ärenden att fixa under dagen. Ska skicka iväg tradera vinster och även lägga in några nya objekt.

Nu vart det mest svammel, det här med att blogga är inte riktigt min grej, särskillt inte nu!
Så nu tackar jag för mig, säger godnatt och på återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0