Ska besöka tatueraren!

Idag, nästan åtta månader "försent" ska jag äntligen ta mig i kragen och besöka tatueraren för att fylla i och bättra på gaddningen som jag gjorde i våras.
Har faktiskt varit till studion några gånger men då har jag lyckats pricka in de få stängda dagarna han har! Igår kom han (tatueraren) in på jobbet och vi kom överens om att jag ska komma dit idag. Bättre sent än aldrig...

Är så grymt sugen på att göra en till gaddning!
Det finns så mycket snyggt men jag vet inte riktigt vad eller vart jag ska placera nästa.
En sak vet jag dock, nästa tatuering ska vara väl genom tänkt!
Dom sitter visst där resten av livet, det är ingen "gnuggis"...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0