Kan någon ge mig mer tid?

Jag önskar att dygnet har fler timmar än 24!
Tycker att jag inte hinner med någonting om dagarna.
Det finns så mycket jag vill göra men antingen hinner jag inte eller
så orkar jag inte stressa bara för att kanske hinna med det.

Har en drös med människor som jag vill hälsa på, en hel övervåning ska renoveras,
trädgården ska fixas, det ska röjas i källaren, borde rensa ur garderoben,
bilarna måste tvättas och städas, hunden bör klippas, matbordet skulle bli snyggare
av ett lager vit färg (likaså en hel del andra möbler och ting)...
ja ni förstår, listan kan göras lång!

Inte lär jag väl få mer tid till allt det här nu när jag fått för mig att ha två jobb.
Äsch, det handlar om att prioritera rätt, vilket jag oftast är kass på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0