Vilse på parkeringen!

Fy vilken dag det har varit!
Vaknade 03 efter sisådär tre timmars sömn.
Påvägen till jobbet så var jag tvungen att vända två gånger, lovely.
Första gången så kom jag på att mobilen låg kvar hemma på köksbänken,
andra gången så var jag tvungen att hämta min badge som även den vart kvar hemma...
Efter att ha vänt hem två gånger så vart jag alltså sen iväg till jobbet.
Sladdade in på personalparkeringen och tog första lediga plats, slängde mig ur bilen och hann precis på bussen som tar mig till terminalen. Trots allt krångel så kom jag ändå i tid till jobbet!

När jag sen skulle åka hem så hittade jag inte bilen,
jag hade inte en susning om vart jag ställt den!
I vanliga fall så brukar jag alltid hålla koll på vart jag ställer mig men imorse så var jag så stressad att jag inte hade en tanke på att kolla vilken bokstav jag parkerat på.

Tillslut, efter tjugo minuters letande hittade jag lilla loppan!

Det är ju inte bara en bil på parkeringen, inte hundra heller utan flera tusen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0