Blåsippan ute i backarna står, niger och säger ”Nu är det vår!”

Goddagens!

Idag har jag en betydligt mycket bättre dag!
Energin finns och humöret har varit på topp, jag tror att jag till stor del har solen att tacka.
Men är inte riktigt pigg, snorar och känner av bihålorna.

I förmiddags krattade jag löv i en timme, mer än så orkade jag inte.
Jisses så ont jag har i armarna och nacken nu!

Har även planterat solrosfrön och varit på upptäcksfärd med Elsa.
Det känns så bra att låta Elsa växa upp i den miljö vi bor i nu, det märks att hon trivs.
Bara en sån enkel sak som att ta sig ut - när vi bodde i stan var vi tvungen att åka hiss
sex våningar och promenera en bra bit innan vi kom till en sketen gräsplätt.
Nu går vi utanför dörren och kommer direkt på markplan med tillgång till gräs och skog.

En lycklig pudel och vackra vårtecken:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0