Vulkanen stal mina kunder!

Knepigt hur det kan bli, att en vulkan på Island kan orsaka sådan kaos i flygtrafiken?
Det har ju minst sagt varit rörigt ute på Arlanda idag.
Stressade buisness män, sura gubbar, ledsna barnfamiljer och förvirrade turister...
Undrar hur länge till det kommer att råda flygförbud?

På eftermiddagen vart det bestämt att alla flyg är inställda, även under morgondagen.
Resenärerna slussades ut till Sky city och terminalerna vart helt tomma och tysta,
konstig känsla. I våran butik på f-piren där jag jobbar stängde vi 19.00 istället för 22.30
men inte fick vi gå hem tidigare för det. Vi hade istället öppet på butiken i Sky city till 22.30
(och vi var för övrigt den enda butiken som inte stängde) .
Kan ju tillägga att det inte var många levande själar i butiken,
det var ju knappt nå folk på Arlanda.

Dagen har varit minst sagt upp och ned vänd och tio timmar kändes som tio dagar.
Nu är jag ledig fram tills måndag och det ska bli så skönt!
Hoppas att mina vidriga skavsår på hälarna hinner läka under helgen.
I hate skavsår! Solong!

Kommentarer
Postat av: Monixx

konstigt det där med vulkanen.. och rätt skumt att ett askmoln kan spridas så över flera länder.. hihi



mycket trevlig blogg du har måste jag säga.

Kommer definitivt kika in här fler gånger.

Vill du så kan vi följas åt på bloglovin´

I så fall så kan du lägga till och så gör jag detsamma så fort du har meddelat. :-)

Alltid roligt med lite fler bloggar att följa

Ha det bäst så länge !

2010-04-16 @ 00:49:42
URL: http://monixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0