Hellre ett kort och friskt hår än ett långt och risigt hår!

Ja nu är arbetsdagen avklarad och det gick över förväntan, timmarna passerad snabbt och försäljningen var kanon! Jag använde mina fina boots för första gången och jag älskar dem ännu mer nu!
Tog ett par svart jeansleggings och en oversize skjorta till, kanon snyggt!
Nu har jag tre arbetspass kvar den här veckan och totalt sex pass kvar innan semestern.

Har i några veckor nu funderat på att klippa av mig håret.
Är så less på håret nu när det äntligen börjar bli långt.
När jag har kort vill jag ha långt och tvärtom, aldrig nöjd...
Största anledningen till att jag vill ha kort är för att det fortare ska bli jämnlångt, jag har ju rakat på ena sidan. Vissa dagar älskar jag att ha långt hår, andra dagar inte, då känns det bara livlöst och trist. Vissa dagar gillar jag det rakade, det är en cool detalj, andra dagar vill jag spy på det och slå mig själv för att jag var så dum och gjorde det.

Hittade en bild på Facebook från den tiden då jag hade lite kortare hår.
Vad tycker ni, passar jag i den frisyren? Ska jag klippa mig kort igen?



Det är så praktiskt med ett längre hår men ack så trist om man som jag är kass på att fixa det och dessutom inte har varken tålamod eller lust till det.
Oftast blir det ju en tofs eller knut.

Behöver verkligen smakråd så snälla lämna en ärlig kommentar -
passar jag i en lite kortare frisyr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0