Idag är ingen vanlig dag...

Fredagen den trettonde idag och det är min födelsedag! Hurra hurra hurra!

Idag har jag jätte mycket att göra - jag ska tvätta, städa, baka och inhandla det sista till kalaset som vi ska ha imorgon. Förut tyckte jag jätte mycket om att baka och jag hade massor med idéer till just bakning.
Nu är fantasin noll men jag tycker fortfarande att det är roligt att baka.
Jag har valt att inte göra någon stor grej av kalaset. Det kommer att bjudas på några sorters hembakt, köpta kakor och två olika tårtor made by me.
Det får räcka så.

Jag fick en sån gullig gratulation från Linda på Facebook:
" Grattis gumman!!! Sista födelsedagen som ung tjej.. nästa år är du milf :) hihi "

När jag läste det så pirrade det i magen, inte för att det stod att jag ska bli en milf, men tanken på att jag snart ska bli mamma!

Nu ska vi äta frukost tillsammans. Det har ju inte hänt på evigheter så det ska bli så mysigt! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0