Numera 23 år...

Ja nu börjar livet som 23 åring. Inleder det med att vara hyfsat korthårig. Har varit hos frissan idag och då rök mina långa längder, har numera page.
Är än så länge nöjd, det enda jag vill fin justera är längden och formen, vill ha det lite kortare i nacken och inte så runt klippt som det är nu.
Det känns lite för mesigt, gulligt och snällt för att det ska passa mig. 
Efter semestern ska jag dels bättra på frisyren lite grann men även lägga i en toning. I det stora hela så är jag nöjd med min make over,
jag tror att en lite kortare frisyr är min grej.
Har tyvärr ingen bild att bjussa på. Får se till att knäppa några imorgon på kalaset.

Nu ska jag förbereda lite inför morgon dagen. Sov så gott, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0