Prim i am...

Kikar runt på Nelly.com och gissa om jag vart förvånad när jag hittade kläder från ett märke som heter "Prim i am" ! Det är jag det :)

Dagen idag har varit si sådär. Började dagen med ett läkarbesök som var mindre trevligt, bara negativt. Lämnade blodprover förra veckan och dom såg ju inte så bra ut. Proverna visade, bland annat, att sköldköteln har nedsatt funktion,
jag lider av kraftig järnbrist, är förmodligen i ett skov av crowns magsjukdom, ämnesomsättningen är jätte dålig och blodtrycket katastrofalt lågt. 
Dessutom har jag redan börjat få foglossning...
Fick lämna ännu mera prover idag då läkaren vill utreda vissa saker på djupet.
Behöver jag säga att det är ledsamt?

På jobbet var det mycket att göra och kroppen orkade inte lika mycket som jag ville. Imorgon är det sista dagen innan jag får ledigt. Om det ska bli skönt med ledighet? Ooooh jaaa! Jag är så värd det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0