Dagens shopping... som vanligt bara till pyret.

Jag kom att tänka på att det inte blir just nån shopping till mig själv numera. Det är så mycket roligare att handla till pyret! Men nu måste jag införa ett köpstopp när det gäller kläder till honom, han har så mycket. Strumpor, pyjamas, mössa och vantar är det enda som fattas men sen får det vara nog!

Det här inhandlades idag:


Ett par jeans och ett par velourbyxor från Lindex. Älskar den gröna färgen!




Nappflaska och napp i grönt. Jag är helt tokig i grönt!


Och nu har även paketet med Diinglis speldosan och babyskyddet kommit.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte söt dinglis :)

2010-12-08 @ 20:53:18
URL: http://mylifeinthai.se
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Visst är det mysigt att handla till de små? Kläder är dock det jag handlat minst av, mest för jag är nojjig över vilken storlek hon kommer dra. Men när hon väl är ute lär det bli fart på den shoppingen med ;)



Har förresten också köpt de där flaskorna + napparna, verkar bra tycker jag!

2010-12-08 @ 21:22:26
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din blogg/hemsida:

Det här vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0